tisdag 30 oktober 2012

Rosabandetängeln Yvonne














Det är verkligen i sista stund men nu är hon klar, Rosabandetängeln Yvonne. Namnet har hon fått från en familjemedlem som tyvärr förlorade kampen mot sin bröstcancer för några år sedan.

Om du vill får du gärna köpa den här ängeln. Pengarna kommer jag skänka till Bröstcancerfonden.

Lämna ett bud i kommentarsfältet. Den som lämnat högsta budet klockan 20:00 imorgon skickar jag ängeln till så fort pengarna kommit in på mitt konto. Jag kommer sedan att publicera en bild på att pengarna skänkts till Bröstcancerfonden.

**********************uppdaterad 1 november**********************
Marianne lämnade det högsta budet, 200 kronor som jag nu har betalat in på Bröstcancerfondens konto.

4 kommentarer:

Suzan sa...

Jag bjuder 100 kr.

Marianne sa...

Jag bjuder 200 kr.

Kirsi sa...

Hon blev verkligen fin! Din fingerfärdighet blir bara bättre och bättre...och på tal om fantasi! Det är nästan som man skulle tro att hon kliver ner från bordet och går iväg snart, så levande som hon är!

Vonkis sa...

Cecilias
Oj, det var verkligen snällt sagt.